.

.

petak, 30. studenoga 2012.

DVIJE TRPEZE / 24.06.2010 / Brat Ron Peterson




Pozdravljam vas u dragocjenom Imenu Isusa Krista. Bio sam otprilike u 77 država i propovijedao sam pred 20 000 i propovijedao sam pred dvojicom; nije važno koliko ima ljudi jer Isus je rekao: „Gdje se dvojica ili trojica skupe u moje ime, ondje sam ja među njima.“  Mi prepoznajemo Njegovu prisutnost večeras i znamo da je On isti jučer, danas i zauvijek. 

Imam 57 godina i služim Gospodu kao kršćanin u Poruci od 18-te godine. Moji roditelji nisu bili kršćani. Nikada u životu nisam bio u crkvi jer moji roditelji nisu išli u crkvu, niti za Božić, niti za Uskrs čak ni za vjenčanje. Međutim, uvijek je u meni bila neka želja da idem u crkvu. Jednom smo prolazili pored crkve, ljudi su ulazili u crkvu i ja sam pitao oca: „Zašto ne idemo mi u crkvu?“ Moj otac je rekao: „Ah, to je za slabiće. To je za ljude kojima je potreban netko tko će im pomoći.“ Slušao sam svog oca i nikad nismo išli u crkvu. Ali jednog dana sreo sam neke kršćane i oni su počeli da mi govore o Isus Kristu. Zbog toga što je ime Isusa Krista bilo jedno ime koje se koristilo za ruganje, ja nisam ništa znao o Isusu. Brat Branham je rekao da ako ste vi izabrano sjeme Božje, kada čujete Istinu iz Riječi Božje jer Isus je rekao – Moje ovce će čuti moj glas – to je promijenilo moj život. Dao sam svoje srce Isusu Kristu i On Ga je promijenio i volim Ga zbog toga. Nisam znao ništa o Bogu ali On je došao u moj život i promijenio ga. Ako Bog može mene  promijeniti, On može promijeniti bilo koga. Amen. Ja Ga volim cijelim srcem i zahvaljujem Bogu što je otvorio moje oči za ovu slavnu Poruku. 
1.KORINĆANIMA 10,21: Ne možete piti čaše Gospodnje i čaše đavolske; ne možete imati zajednice u trpezi Gospodnjoj i u trpezi đavolskoj.
Želim da vidite dva stola; dvije crkve. Bog ima trpezu i đavao ima trpezu i obojica imaju pripremljenu trpezu.
IVAN 2, 1-11: Treći dan iza toga bila je svadba u Kani Galilejskoj. Majka Isusova bila je ondje. I Isus i učenici njegovi bili su pozvani na svadbu. Kad je nestalo vina, reče majka Isusova njemu: "Nemaju više vina." Isus joj reče: "Što ja imam s tobom, ženo? Moj čas nije još došao." Tada reče majka njegova slugama: "Učinite, što vam kaže!" A bilo je ondje šest kamenitih posuda, kako je to tražio običaj židovskoga čišćenja. Svaka je od njih obuhvatala dvije do tri mjere. Isus im zapovjedi: "Napunite posude vodom!" Napuniše ih do vrha. Tada im reče: "Zagrabite sad od toga i nosite ravnatelju stola!" Oni odnesoše. I ravnatelj stola okusi vodu, što je bila postala vino. A nije znao, odakle je bilo vino. Samo su to znale sluge, koje su bile zagrabile vodu. Tada zovnu ravnatelj stola mladoženju. I reče mu: "Svatko iznosi najprije dobro vino, a istom, kad se ponapiju gosti, lošije. Ti si čuvao dobro vino do sada." Tako učini Isus u Kani u Galileji početak čudesima svojim. Stim objavi slavu svoju, i učenici njegovi vjerovaše u njega.
Primijetite ovaj stih još jednom: "Svatko iznosi najprije dobro vino, a istom, kad se ponapiju gosti, lošije. Ti si čuvao dobro vino do sada." Amen. Neka Bog blagoslovi čitanje iz ove Riječi.
Mi znamo da su Božji putovi drugačiji od ljudskih putova. Biblija kaže da su Božje misli iznad ljudskih misli; Njegovi putovi su iznad naših putova. Prvo čudo koje je Isus učinio je tako suprotno ljudskom razmišljanju jer je dobro vino doneseno na kraju – upravo suprotno onome što bi čovjek učinio. Božji putovi su ponekad teško za razumjeti ali htio bih napraviti paralelu između dvije trpeze jer đavao ima trpezu i Bog ima trpezu. Mi želimo vidjeti ta dva upravitelja ili kuma; upravitelj jednog slavlja je đavao a drugi Upravitelj drugog slavlja je Gospod Isus.

Započet ćemo sa đavolskom trpezom. Znamo prema Poruci posljednjeg vremena da vi niste došli u ovo rođenje putem kojim je Bog želio; niste trebali doći seksualnim rođenjem već ste trebali doći izgovorenom Riječju. Ali zbog pada ste došli pogrešnim rođenjem i zato je prvo učenje Gospoda Isusa Krista – vi se morate nanovo roditi. Vidite, vi niste trebali doći prirodnim rođenjem; trebali ste doći duhovnim rođenjem kroz Riječ Božju. Amen. Mi smo došli na ovaj svijet tjelesnim rođenjem: počeli ste kao mala beba i rasli ste godinama ali vi ste počeli sa tom iskrom mladosti i što god ste htjeli vi ste plakali za tim… I kako postajete stariji taj drugi upravitelj točno zna što želite jer on zna da ste rođeni po tijelu; on želi da vas zavodi kroz sve želje tijela. Vi ne morate učiti djecu kako da lažu, oni znaju kako se laže; to je njihovo prirodno rođenje. Ne morate učiti dijete kako da se pokreće i kako da reagira na muziku: pustite rock'n roll muziku bebi i ona će po ritmu početi reagirati i pokretati se. Što čini da ona tako radi? U tijelu je nešto što želi to i vi ga ne morate učiti; to je u njemu zato što mu je to u prirodi. Vi ne morate učiti djecu kako da lažu; oni znaju kako da lažu. Jednom je moja žena napravila jako lijep kolač, ukrasila ga i djeca su htjela kolač. Mama je rekla: „Ne, morate čekati, poslije ručka ćete dobiti kolač.“ Ali malo kasnije mi smo vidjeli otisak ruke na kolaču i ja sam znao da je jedno od moje djece napravilo to. Pozvao sam djecu i pitao sam ih: „Da li se netko pobrinuo za kolač?“ Svi su rekli: „Nee!“ Ali netko je imao šlaga oko usana i pitao sam ga: „ Jesi li ti?“ a on je rekao: „Ne tata.“ Ali dokaz je bio na njemu. Tko ga je učio da laže? On je bio ozbiljan. Ponekad mi se čini da smo mi takvi s Bogom: „Ooo, ne Bože, ja to nisam uradio“, ali njegov je znak na nama.  Jakovljeva poslanica 1. kaže: kada je čovjek iskušavan, on je ustvari iskušavan zbog svoje vlastite želje i onda je on prevaren, a kada želja začne ona donosi grijeh a kada grijeh dođe do svršetka, on donosi smrt. Upravitelj te gozbe zna kako da vas zavede i on će vas zavoditi sa željama tijela. On će reći: „Evo, pij iz ove čaše stvari ovog svijeta.“ Vi uzimate čašu jer ne znate kakav ukus to ima i uzmete samo jedan mali gutljaj: „Oooo, to je fino, to je dobro“ i uzmete malo više a upravitelj kaže: „Hajde, samo nastavi, pij još.“ Želim da vam pokažem kako je taj upravitelj obučen: on je obučen u najljepšu odjeću, on je veoma ljubazan, frizura mu je po stilu, pun zlatnog nakita – izgleda kao uspješan biznismen i vi gledate njega i mislite: „Ovaj čovjek je stvarno bogat čovjek“, a on kaže: „Dođi i pij iz moje čaše, samo jedna cigareta, jedno pivo, malo droge. Hajde dođi, to je život, čovječe.“ Tako čovjek počne da pije jer je taj upravitelj obećao da je to život i kada počnete da pijete stvari ovog svijeta, želja tijela postaje veća kao kad stavite ulje na vatru, ono sve više i više gori, dok ne postane skroz pijan da više ne može da hoda. On više ne vidi kako treba, on više ne razmišlja kako treba ali upravitelj ne prestaje: „Hajde nastavi, više još.“ Sada se više on ne krije iza maske da je on bogat biznismen, on pokazuje svoje 'rogove', ali čovjek je toliko pijan. „Hajde, pij“ i čovjek ne može da prestane, on je zahvaćen kao netko tko je ovisan o drogama. Ne znam da li ste nekad vidjeli nekog tko je ovisan o drogama ili alkoholu, oni počnu da se tresu: „Ja trebam više, ja moram imati više toga“, sve dok se više ne mogu kontrolirati.  On im je obećao život ali daje im smrt. I sada, oni sebi ne mogu pomoći. Da li ste vidjeli alkoholičara? Oni nisu htjeli da budu alkoholičari; oni su vidjeli znakove pored puta, možda lijepu ženu sa čašom šampanjca u ruci. Ali pogledajte nju poslije nekoliko godina, pogledajte na čovjeka poslije nekoliko godina. Vi vidite samo ono što je naprijed na znaku ali na poleđini je sva prljavština koju ne vidite. On im je obećao zadovoljstvo i u početku to jeste bilo zadovoljstvo, ali sada on sebi više ne može pomoći. Sada im on daje drugu čašu – čašu žalosti. „Oooo, volio bih kad bih mogao da prestanem. Ooo, žao mi je što sam uopće počeo.“ To je gorka čaša žaljenja i pokajanja. Biblija kaže: ako sijete u tijelo, vi ćete požnjeti smrt ili propast. „Pij“, on ga sada primorava da pije. Mi vidimo u Knjizi Otkrivenja da je Jezabela dala kraljevima naroda da piju od vina njenog bluda, zato u denominacijama oni žive bilo koji život koji žele jer im je Jezabela rekla: „Pijte!“ I oni piju i oni su pijani vinom njenog bluda i oni ne znaju da idu u pakao. Posljednja čaša koju on daje je smrt. Oni ne znaju da su prevareni zato što će sada slijediti smrt i pakao. Isus je rekao: „…široka su vrata i prostran put što vodi u propast – i mnogo ih je koji na njih ulaze. A uska su vrata i uzak put što vodi u život – i malo ih je koji ga nalaze.“ Isus je rekao da mnogi će ići širokim putem ali nekoliko njih će ići uzanim putem i hvala Bogu što smo ušli na uska vrata. Mi ne gledamo da svatko na svijetu povjeruje ovo ali onaj tko je izabrano Božje sjeme čuje Istinu; oni će slijediti Njega. Amen. 

Promotrimo Isusa kao Upravitelja te gozbe, pogledajmo kako je On obučen. On nema ništa moderno u Svom oblačenju, nema ljepote na Njemu da bi Ga poželjeli, nema zlatnog lanca, nema ništa na Njemu da biste pomislili: „Želim da Ga slijedim.“ On nema doma i fizički nije bilo ništa na Njemu da biste poželjeli. Bog ne prebiva u ljepoti već u karakteru, Sotona prebiva u ljepoti. 
LUKA 14,16-21: A on mu reče: "Čovjek neki priredi veliku večeru i pozva mnoge. I posla slugu u vrijeme večere da rekne uzvanicima: `Dođite! Već je pripravljeno!` A oni se odreda počeli ispričavati. Prvi mu reče: `Njivu sam kupio i valja mi poći pogledati je. Molim te, ispričaj me.` Drugi reče: `Kupio sam pet jarmova volova pa idem okušati ih. Molim te, ispričaj me.` Treći reče: `Oženio sam se i zato ne mogu doći.` "Sluga se vrati i javi to domaćinu. Tada domaćin, gnjevan, reče sluzi: `Iziđi brzo na trgove gradske i ulice pa dovedi ovamo prosjake, sakate, slijepe i hrome.`
Kakve je ljude pozvao na kraju? Siromašne, sakate, slijepe i hrome. To nije fizičko, to je duhovno. Pogledajte se, da li je netko od vas bio velik kad ste bili pozvani? Pogledajte se; Bog je vas pozvao! Od svih ljudi na planeti Zemlji, Bog je pozvao vas. Da li ste se ikada upitali: „Zašto ja?“ Da li ste bilo što učinili da zaslužite vječni život? Ja čak nisam tražio Boga, Bog je došao da traži mene; Bog koji je tražio Adama u Edenskom vrtu: „Adame, Adame gdje si?“ Razmislite malo. Bog zna sve! Da li mislite da Bog nije znao gdje je Adam? Bog sa svim Svojim znanjem? Mislite da se Adam mogao sakriti iza drveta a da Bog ne zna gdje je on? Ne! Bog je pitao Adama: „ Adame, gdje si?“, On je htio da Adam razumije: „Što radiš? Što si učinio da se skrivaš? Adam je rekao: „Gol sam, ja se stidim.“ Bog je na to rekao: „Kako znaš da si gol? Jesi li jeo s drva znanja?“ Zato je on otišao da se sakrije od Boga. Čovjek koji nije nanovo rođen, on bježi od Boga. On pokušava da se sakrije od Boga, a Bog ga zove. Haleluja! „Adame, Adame gdje si? Da li razumiješ što si uradio?“ Bog je znao gdje je Adam, ali On je želio da Adam shvati gdje je on.

Pogledajte Upravitelja, On moli ljude da dođu. Ali koliko ljudi učine izgovor: „O, kupio sam zemlju... Oženio sam se.“ Vidite, mnogi ljudi daju izgovor zašto ne mogu služiti Bogu. Kada vas Isus moli da dođete, želim da vidite čašu koju On nudi da pijete iz nje. Kada vas On moli da dođete, moli vas da dođete i da umrete. On kaže: „Ako želite biti moji učenici, vi morate umrijeti sebi.“ On vam daje čašu smrti, čašu odbojnosti. „Ljudi će vas mrziti zbog mog Imena. Ponekad će vaš otac biti protiv sina ili majka protiv kćeri. Čaša smrti. Onaj koji pokušava da nađe život zbog Mene, on će ga izgubiti. Onaj koji pokušava da ga sačuva, on će ga izgubiti. Svatko tko se uhvati pluga i okrene se, on nije dostojan kraljevstva Božjeg.“ Tako, prva čaša koju vam On nudi da pijete kao kršćanin je čaša odvojenja od svijeta. „Izađi iz svoje obitelji. Želim da Mene voliš više od svog oca i majke.“ Sjećam se kad sam ja postao kršćanin: moj otac je došao na koljenima ispred mene i molio me: „Nemoj služiti Isusu Kristu.“ Suze su mu išle niz obraze. „Sine, ti ne znaš što radiš. Nemoj postati kršćanin.“ Ja sam mu rekao: „Tata, ja si ne mogu pomoći. Donio sam već odluku za Krista i ja se neću okrenuti.“ Tako, prva čaša je čaša odvojenja. Ljudi će vas omrznuti i oni će vas odbijati, ali On kaže: „Ja ću biti s vama, čak u vama do svršetka svijeta.“ Prva čaša je najteža čaša. Ali sada, On vam daje drugu čašu – čašu zajedništva. „ Evo stojim na vratima i kucam: ako tko čuje glas moj i otvori vrata, ući ću k njemu i večerat ću s njime, i on sa mnom.“ Haleluja! Čaša zajedništva s Kristom; On dijeli Svoj život s vama da vam kaže što je na Njegovom srcu, da podijeli To s vama, da vam da otkrivenje. To je bolje nego prva čaša. On kaže: „Dođite svi koji ste umorni i opterećeni i ja ću vam dati odmor. Dajte mi važe žalosti, ja ću vam dati radost.“ To stalno postaje bolje, ali pomislite na posljednju čašu – čašu vječnog života. „Idem da vam pripravim mjesto, tamo gdje sam Ja da i vi budete tamo.“ Kako predivno će to biti! Kada se ovaj život ovog svijeta završi, to je onda kada život sa Bogom tek počinje. Pomislite da pijete čašu vječnog života: nema više sjede kose, nema više bolesti na tijelu,  nema žalosti, nema bola, nema smrti i On kaže: „Uđi u radost svog Gospodara.“ Haleluja!
Pogledajte na razliku: onaj upravitelj obećava zadovoljstva i život, ali kraj je smrt, a ovaj Upravitelj vas poziva da umrete da biste mogli imati život. Dvije različite trpeze. Kada se ovaj život završi tek tada naš pravi život počinje. Biblija kaže ako se ovaj šator raspadne, mi imamo drugi koji nas čeka. Amen.

Možda niste prošli kroz mnoge stvari u ovom životu ali prorok je rekao da je ovo najgore doba od svih: poklopac pakla je otvoren i milijuni đavola su oslobođeni i oni su protiv Nevjeste Isusa Krista. Svi đavoli pakla su protiv vas, ali On je rekao: „Ja ću biti s vama, čak u vama do svršetka svijeta.“ Haleluja! Možda ne mislite da ste prošli kroz velike stvari ali prorok kaže da je ovo najgore od svih doba, ovo je najpreljubotvornija generacija – nikada u povijesti čovječanstva ljudi nisu bili tako zli. Kakav užasan svijet u kojem živimo. Vi možete ići u grad i pogledajte kako se ljudi oblače, pogledajte kako žive. Promatrao sam žene kako idu kroz grad: samo nekoliko njih nose haljine, samo nekoliko njih imaju dugu kosu, većina ih ima ošišanu, nosu hlače, šminkaju se – sve stvari ovog svijeta. Pogledajte na muškarce koji izgledaju kao žene i imaju dugu kosu. Pogledajte ovaj svijet! Imao sam jedan san koji ću podijeliti s vama. Sjetite se: san je samo san. Ako je to vama na blagoslov, neka budete blagoslovljeni. Sanjao sam da smo došli na drugu stranu. Susretali smo se sa svim ljudima svih doba; sreli smo svete iz efeškog doba, od prvog crkvenog doba sve do posljednjeg crkvenog doba. 
-„Bog te blagoslovio brate, iz kojeg doba si ti?“
-„Ooo, ja sam iz efeškog doba.“
-„Ooo, pa ti si iz efeškog doba. Kako je bilo u danima Pavla kada je Bog počeo da zida Crkvu?“ Govorili su svjedočanstva jedan drugome. Mi smo hodali okolo i rukovali se sa svima. Tamo je bio jedan mali, nizak čovjek ( kažem mali zato što je bio niži od mene) i nije izgledao nešto posebno. On je došao i rukovao se sa mnom:
-„Bog te blagoslovio. Kako se zoveš?“
-„Ron Peterson“
On je rekao: „Iz kojeg crkvenog doba si ti?“
-„Iz Laodiceje.“
-„Oh, Laodiceja, oh, kako je bilo tamo? Reci mi svoje svjedočanstvo.“
Počeo sam da mu govorim, a on je na to: „Ooo, reci mi još, htio bih da čujem kako si uspio u tom najgorem dobu.“ Ja sam mu svjedočio i onda sam shvatio da ja cijelo vrijeme govorim pa sam mu rekao: „Dobro, ja sam već dosta pričao. Reci mi sad ti svoje svjedočanstvo.“
On je rekao: „Ne, ne, ne, to nije ni tako važno, ali tvoje svjedočanstvo…“
-„Ne. Reci mi svoje ime. Iz kog doba si ti?“ Spustio je svoju glavu i trljao je nogom po zemlji i rekao je: „Ja sam Mojsije.“
Ja sam rekao: „Mojsije!? I ti misliš da sam ja nešto veliko uradio! Mojsije! A ipak misliš da sam prošao kroz grozno doba.“
A on je rekao: „Brate Ron, zar ne vidiš, to je bilo najgore od svih vremena.“ 

Nikada sotonska sila nije bila protiv svetih kao sada. Vi možda mislite da niste prošli kroz teške stvari, ali Bog zna kroz što prolazite. Hvala Bogu. Ja volim Gospoda cijelim svojim srcem danas, ja mu zahvaljujem za sve što čini u mom životu, kako je otvorio moje oči za ovu Poruku. Amen. Ja nisam tražio Boga, Bog je tražio mene. Amen. Želim vas ohrabriti – uzmite i čitajte propovijedi brata Branhama jer Bog je poslao proroka ovom dobu koji je određen da pokrene vašu vjeru nazad ka pentekostalnim očevima. Vi postajete ono čime se hranite: ako jedete Riječ, postat ćete Riječ – vi jeste ono što jedete. Zato je Isus rekao: „Jedite od mog tijela i pijte moju krv.“ Ljudi tog dana su se sablaznili i Biblija kaže da su se mnogi učenici sablaznili i napustili Ga. Razmislite o tome! Kralj kraljeva i Gospod gospodara, najveći Propovjednik koji je ikad bio i svi su ga ostavili, samo dvanaest je ostalo a jedan od njih je bio đavao. Isus je vidio kako tisuće ljudi odlaze. Možda ih je bilo samo toliko kao što ih je večeras ovdje. i Isus je rekao: „Zašto i vi ne odete? Svi su otišli.“ Razmislite o tome. Petar, taj veliki čovjek vjere, rekao Mu je iz srca: „ Gdje bismo mogli otići? Ja znam da imaš Riječi vječnoga života.“ Ja vas pitam sad: „Gdje biste otišli da nemate ovu Poruku? Gdje biste otišli; u pentekostalnu crkvu, baptističku, katoličku crkvu? Gdje biste otišli?“ Ja zahvaljujem Bogu što nam je dao Poruku da bismo mogli slijediti Njega. Kakva predivna privilegija! Amen. 

Vidite dvije trpeze, vidite dva upravitelja: jedan upravitelj obećava svijetu život: „Hajde pij,puši…stvari ovog svijeta“ – ali on im daje smrt. A drugi kaže: „Dođi, ali moraš prvo umrijeti sebi da bi ti dao život i to život u izobilju.“ Prva čaša je najteža čaša. Sjetite se, oni su jednom pričali sa Isusom i On ih je pitao: „Da li vi možete da pijete iz čaše iz koje ja pijem?“ I oni su rekli: „Da, možemo.“ A On je rekao: „Da, sigurno, vi ćete piti iz ove čaše.“ Da li razumijete da je čaša iz koje je Isus pio bila tako teška za Njega da je pije, da je On rekao: „Vi ne možete uzeti moj život od mene, ja ga dobrovoljno dajem.“ Oni nisu mogli uzeti taj život ali tamo u Getsemanskom vrtu, prorok Božji je rekao da je tamo Isus trpio i On je znao da mora da ispije tu čašu smrti i On je rekao: „O, Oče, neka me ova čaša mimoiđe, ali ne moja volja, nego Tvoja.“ On je patio tako mnogo, oni su Ga udarali, oni su pljuvali u Njegovo lice i prorok je rekao da je Božji Duh napustio Isusa Krista u Getsemanskom vrtu jer: „Ne možeš ubiti Boga, Bog je Duh!“ Duh Božji je ostavio Isusa u Getsemanskom vrtu i Isus je otišao na Golgotu kao čovjek. Toliko je trpio da je vikao na križu: „ Eloi, Eloi, lama sabahtani“ - „Moj Bože! Zašto, zašto si me ostavio?“ On je trpio kao čovjek zato što je Adam griješio i on je griješio kao čovjek, tako, žrtva je morala biti ljudsko biće. On je otišao na Golgotu kao čovjek da plati za naše grijehe, da ja ne moram da patim. On je otišao na Golgotu kao čovjek i umro je kao čovjek zato što ne možete Boga ubiti. Ali poslije tri dana, Duh Božji je sišao i podigao tijelo – grob Ga nije mogao zadržati jer On je rekao „Poslije tri dana…“ On je aktivirao obećanje Božje Svojim vlastitim riječima: „Uništite ovaj hram i za tri dana ja ću ga podići.“ Oni nisu znali ništa o tom hramu o kom je govorio, oni su gledali na Solomonov hram: „Kako on može uništiti ovo što su naši očevi 46 godina gradili? On mora biti neka posebna vrsta tesara? On će za tri dana to ponovo sagraditi.?“ Oni nisu razumjeli da On misli na hram Svoga tijela. Ako otkrivenje Božje postaje bolje i bolje, On zadržava to najbolje za kraj. Pogledajte Poruku koju nam je Bog dao --- On je sačuvao najbolje za kraj, u najgorem od svih doba. Pogledajte koga je izabrao! On je izabrao vas. On vas nije izabrao da se rodite u bilo kojem drugom dobu i onda vi pitate: „Zašto mene? Meni se čini da sam ja najgori, najlošiji od svih.“ A On kaže: „U tvojoj slabosti, Ja sam jak!“ Zato vas je izabrao, ne zato što ste jaki – zato što ste slabi, zato što Ga trebate. Ja ne mogu bez Njega, ja Ga trebam svaki dan, ne mogu ići svojom vlastitom snagom. Zato mi trebamo Silu Božju. Amen. 

Slijedeći put kad budete čitali Pismo, vi ćete se sjetiti ove službe jer službe kojih se sjećate su one koje razumijete. One su jednostavne. Propovijed propovijedana koju ne razumijete – kakvo dobro od toga? Vidio sam ljude kako odlaze u crkvu i propovjednik priča nešto jako misteriozno i ljudi skaču : „Haleluja!“ i kad izađu iz crkve kažu: „Ja sam tako uzbuđen“ I pitam ih: „Što je propovijedao?“ Čovjek kaže: „Ne znam, ali mora da je bilo jako dobro jer je to bilo tako misteriozno da nitko nije razumio.“ Bog nije da bi bio misterija, On je da bi bio otkriven; tako jednostavno da čak i glup bi mogao da razumije. Kada čujete proroka Božjeg da propovijeda, je li to teško za razumjeti  Ne, to je tako jednostavno. On uzima prirodne paralele, duhovne primjere i kad on završi propovijed to je tako jednostavno. Propovijedi koje su jednostavne su one koje razumijete, kojih ćete se sjećati i kada one postanu otkrivenje vama, onda ćete živjeti taj život za Isusa Krista. Ako to nije otkrivenje, ono postaje samo znanje a znanje vas ne može preobraziti u kršćane – otkrivenje vas preobražava. Onda, to više niste vi, nego Krist koji živi u vama. Pavle kaže: „Ja ću vam pokazati još jednu tajnu. To nisam ja koji živim, to je Krist koji živi u meni i taj život koji živim ja ne živim po tijelu već to je Krist u meni.“ To je ono što je sa Crkvom. Nije važno da li ste u Srbiji ili u Africi ili u Americi – to je isto Evanđelje po cijelom svijetu. Neka bi nam Bog pomogao da ostanemo jednostavni i da Ga volimo cijelim svojim srcem.

Nikad nisam bio ovdje prije i nikad vas nisam sreo, ne u ovom svijetu. Sreo sam ja vas, ali ne ovdje, prije postanka svijeta mi smo bili zajedno. To je ono što je Bog rekao Jobu: „Job, želim da govorim sa tobom kao sa čovjekom. Gdje si ti bio kada su se sinovi Božji radovali prije postanka svijeta.“ Haleluja! Brat Branham kaže: „Bili smo u umu Božjem.“ Haleluja! Mora doći prorok da otkrije um Božji da ne idemo na početak nego da idemo čak ispred nego što je bilo vrijeme. Vidite, ovaj prorok koji je došao, on je otkrio Boga prije nego što je bio Početak. On je rekao: „Idemo prije postanka svijeta, prije nego što je bilo napravljeno cijelo stvorenje, tamo je bio Bog – jedan vječni Duh. I On je bio tako misteriozan i silan. U to vrijeme On čak nije bio Bog jer Bog je predmet proslavljanja. On je ima sve te atribute: On je htio da bude Spasitelj, Otkupitelj, On je htio da Sebe otkrije. On je morao stvarati u utrobi Svoga uma i Logos Božji je izašao iz Njegovog uma. Logos je misao Božja i taj Logos je postao tijelo.“ Ali bilo je potrebno da prorok dođe čak ispred vremena; tamo je On bio El Elah Elohim, Veliki Jehova Bog. Tako misteriozan On nije mogao biti shvaćen, ali On je htio sebe da otkrije. Tako, On je stvorio Sina kojeg mi zovemo Isusom Kristom. Sve što je Bog bio, On je stavio u Krista da bismo mogli razumjeti Boga jer Krist je misterija Božja otkrivena. Mi znamo misteriju Božju, mi znamo misterije sedam Pečata, čak i djeca znaju te stvari. Oni znaju da Eva nije jela jabuku, oni znaju da se nešto desilo u vrtu. Prvi put kad sam čuo propovijed brata Branhama Zmijčevo sjeme, to mi je bilo tako jasno da sam rekao: “O, kako da to nisam vidio!“ Nikad nisam vjerovao da smo došli kroz evoluciju, od majmuna. Zašto oni to uče? Zašto oni uče da ljudi dolaze od životinja? Zašto oni to vjeruju? Zato što je za njih to istina. On je bio zvijer na početku, ali vi niste došli od zvijeri, vi ste došli od Boga. Vi ste došli od Boga i vi se vraćate Bogu. To je ono zašto to niste nikad vjerovali. To je zato kada ste čuli Istinu Riječi Božje. Ja sam rekao: „To je to! Haleluja! To nije bila jabuka. Haleluja!“
Nemojte tražiti stvari ovog svijeta, prvi prioritet: „Tražite najprije kraljevstvo Božje i pravdu njegovu, i ovo će vam se sve dodati.“

Bog vas blagoslovio.







Nema komentara:

Objavi komentar